აუთსორსინგული ქოლ ცენტრი – კვლევა და გამოკითხვა

 

 

კვლევისთვის პირველადი მონაცემების შეგროვება მოითხოვს კომპანიის მომსახურე პერსონალის მნიშვნელოვან ძალისხმევასა და რესურსს, გარდა ამისა, მონაცემები საკმაოდ რთული დასამუშავებელია და მოითხოვს გარკვეული სტანდარტების ცოდნას, რის გამოც მათ ნაკლები დრო რჩებათ თავიანთ საკომპეტენციო დავალებაზე ფოკუსირებისთვის. ამიტომ მიანდეთ ეს საქმე KCall -ს, რომელიც უზრუნველყოფს მონაცემების მოძიებას, მათ დამუშავებასა და გადახარისხებას, რაც საბოლოოდ უზრუნველყოფს კვლევის ვალიდურობას.

KCall-ს შეუძლია ეფექტური და და ფართომასშტაბიანი საკონტაქტო ბაზის შექმნა შემომავალი/გამავალი ზარების საშუალებით, რაც იძლევა საშუალებას კომპანიამ ნებისმიერ დროს მიაწვდინოს ხმა მისთვის საჭირო აუდიტორიას.

 

  • ქოლცენტრი სოციალური მედიის მართვა/მონიტორინგი
  • ქოლცენტრი ზარების გადამისამართება
  • ქოლცენტრი კლიენტთან ურთიერთობის სისტემები ( CRM )
  • ქოლცენტრი მონაცემთა უსაფრთხოების დაცვა
  • ქოლცენტრი პროცესების მონიტორინგი, რეპორტინგი და სტატისტიკის შედგენა
  • ქოლცენტრი ბაზრის კვლევა და გამოკითხვები
  • ქოლცენტრი მულტიენოვანი მხარდაჭერა
  • ქოლცენტრი რეგულარური ტრენინგები ოპერატორებისთვის
  • ქოლცენტრი პროფესიონალი, გამოცდილი ოპერატორები

 

ჩვენი სერვისები

 

სატელეფონო გამოკითხვა

სატელეფონო კვლევები აუცილებელია შემდეგი ამოცანებისათვის:

  • ქოლ-ცენტრი-kcall პოტენციურ მყიდველებისა და მომხმარებლების სურვილების იდენტიფიცირება
  • ქოლ-ცენტრი-kcall ბაზრის კვლევა
  • ქოლ-ცენტრი-kcall სამიზნე აუდიტორიის და ტიპიური მომხმარებლების განსაზღვრა
  • ქოლ-ცენტრი-kcall მარკეტინგული საქმიანობის ეფექტურობის შეფასება;
  • ქოლ-ცენტრი-kcall კონკურენტული უპირატესობის გამოვლენა;
  • ქოლ-ცენტრი-kcall შემცირებული მოთხოვნებისა და ბიზნეს გარემოში ცვლილებების ანალიზი და ა.შ.

სატელეფონო გამოკვლევების ჩატარება ასევე ხელს უწყობს კომპანიის ლოიალურობის გაზრდას, რადგან პირდაპირი კომუნიკაციის წყალობით მომხმარებლები იგებენ, რომ თქვენთვის მნიშვნელოვანია მათი აზრი.